Seuraavia ehtoja sovelletaan Hilla Helsinki ja sen asiakkaiden välisessä Internetin välityksellä tapahtuvassa kaupassa.

1. YLEISET EHDOT

1.1 Hilla Helsinki verkkokauppa on Hilla Helsinki Oy:n (Y-tunnus: 2842364-6) ylläpitämä markkinapaikka. Hilla Helsinki myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille, sekä yrityksille. Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua Hilla Helsinki verkkokaupan järjestelmään.

1.2. Näitä sopimusehtoja sovelletaan ainoastaan Hilla Helsinki:n ja sen asiakkaiden välisessä verkkokauppasuhteessa. Asiakas sitoutuu kulloisenkin tilauksen yhteydessä noudattamaan tilauksen aikaan voimassa olevia sopimus- ja toimitusehtoja. Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä.

2. REKISTERÖITYMINEN

2.1 Jotta Hilla Helsinki voi noudattaa sopimusehtojen mukaisia velvoitteitaan, tulee asiakkaan tilauksen yhteydessä ilmoittaa nimensä, sähköpostiosoitteensa, puhelinnumeronsa ja osoitteensa. Asiakas vastaa tietojen oikeellisuudesta. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia.

2.2. Halutessaan asiakas voi myös rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ja tilata Hilla Helsinki uutiskirjeen.

Asiakkaalla on henkilötietolain mukainen oikeus tarkistaa rekisterissä olevat tietonsa. Rekisterin tarkoitus on asiakas- ja kauppasuhteen ylläpito ja kehitys. Rekisterin sisältämät tiedot ovat nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

2.3. Asiakasrekisteristä vastaa Hilla Helsinki asiakaspalvelu, puh. 045 132 0883 / info@hillahelsinki.fi. Hilla Helsinki ei luovuta asiakastietoja eteenpäin muille tahoille. Lisää asiakastietojen käytöstä tietosuojaselosteessa.

3. HINNAT JA TOIMITUSTAVAT

3.1. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen toimittaminen edellyttää, että asiakas on ilmoittanut sähköpostiosoitteensa sekä puhelinnumeronsa virheettömästi tilauksen yhteydessä.

3.2. Tilauksen kokonaishinta sisältää toimituskulut sekä kulloinkin voimassa olevan arvonlisäverolain mukaisen arvonlisäveron määrän.

3.3. Hilla Helsinki pidättää oikeuden teknisistä syistä virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen. Mikäli korjaus koskee tehtyä tilausta, ei tilausta käsitellä ennen korjatun tilauksen vahvistamista asiakkaalla.

3.4. Toimitamme tuotepaketit tilauksen yhteydessä valitun toimitustavan mukaiseen toimipisteeseen, postilaatikkoon tai kotiinkuljetuksella.

3.5. Lahjakortit toimitetaan postitse tilausosoitteeseen. Hilla Helsinki toimittaa tuotteita Suomessa ja tietyissä Euroopan maissa. Kaikki toimitukset tapahtuvat kulloinkin käytössä olevien kuljetuspalveluiden välityksellä.

3.6. Tilauksen kokonaishinnassa ilmoitetaan valitun toimitustavan mukaiset toimituskulut. Hilla Helsinki ei vastaa mahdollisista kuljetusliikkeiden toimitusvaikeuksista tai muutoksista toimituspaikkoihin. ks. 5.1.3. ja 5.1.4.

3.8. Sähköiset e-lahjakortit toimitetaan 24 tunnin kuluessa tilaajan sähköpostiin. Tilaaja voi osoittaa e-lahjakortin myös suoraan lahjansaajan sähköpostiin.

3.9. Toimitustavat

Suomessa:

  • Nouto Hilla Helsinki - Yrjönkadun hoitolasta: 0€
  • e-lahjakortti sähköpostiin
  • Postin Pikkupaketti ovelle
  • Postin Postipaketti - postin toimipiste tai pakettiautomaatti
  • Postin kotiinkuljetus
  • PostNord noutopiste

3.10 Toimitushinnat

Toimitushinnat määräytyvät kulloinkin voimassaolevan hinnaston mukaan. Hinnat näkyvät ostoskorissa toimitustavan valintavaiheessa. 

4. MAKSUEHDOT

4.1. Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla, mobiilimaksuina, laskulla sekä kotimaisten verkkopankkien kautta Paytrail ja Klarna -maksupalveluilla.

4.2. Verkkomaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrailin / Klarnan välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail / Klarna ovat myös maksun saajia.

4.3 Paytrail -maksuehdot

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Maksuun liittyvissä reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä www.paytrail.com

4.4. Klarnan maksuehdot

Klarnan maksuehdot tulevat näkyviin Klarnan omalla maksulomakkeella.

5. TILAUS 

5.1 Tilausten käsittely ja toimitus

5.1.1 Tilaukset lähtevät varastoltamme 1-2 arkipäivän kuluessa.

5.1.2 Jos tuote on tilapäisesti lopussa tai toimitusaika jostain muusta syystä pitenee, lähtee asiakkaalle sähköpostiilmoitus.

5.1.3 Hilla Helsinki ei vastaa mahdollisista kuljetusliikkeiden toimitusvaikeuksista.

5.1.4 Toimitukset lähtevät Hilla Helsingin varastolta aina automaattisesti asiakkaan itse määrittelemään noutopisteeseen. Hilla Helsinki ei vastaa mahdollisista kuljetusliikkeiden toimitusosoitteiden/noutopisteiden muutoksista.

Esim. Postin pakettiautomaatin ollessa täynnä, ohjaa Posti automaattisesti paketin lähimpään vapaana olevaan noutopisteeseen. Hilla Helsinki ei pysty vaikuttamaan tähän menettelyyn.

5.1.5 Pakettiautomaatit ja Postin palvelupisteet säilyttävät tilauksia 7 päivää saapumisilmoituksesta. Tiedustelut tilauksista, palautuksista, toimituksista ja laskutuksesta tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseen info@hillahelsinki.fi. Yhteydenotot suositellaan tekemään ensisijaisesti vastaamalla Tilausvahvistus-sähköpostiin.

5.1.6 Postin Pikkupaketti ovelle -toimitustavassa Posti jättää paketin tillauksessa määritellyn lähi-/kotiosoitteen oven ulkopuolelle. Posti on yhteydessä asiakkaaseen ennen toimitusta. Hilla Helsinki ei ole vastuussa oven ulkopuolelle jätetyistä paketeista. Katso lisää Postin sivuilta.

5.1.7. Postin Pikkupaketti ovelle -toimitustavalla tilatuissa lahjakorteissa käytetään pakettia, joka mahtuu normaalista postiluukusta. Jos postilaatikon käyttö on estynyt, soveltaa Posti 5.1.6. -kohdan käytäntöä. Katso lisää Postin sivuilta.

6. PERUUTUS/PALAUTUS

6.1 Peruutusoikeus

Tilauksen voi peruuttaa 14 päivän kuluessa siitä kun on vastaanottanut tuotteet. Rekisteröitynyt asiakas voit tehdä tilauksen peruutuksen kirjautumalla omalle sivulleen ja täyttämällä peruutettavan tilauksen peruutuslomaketta.

Tilauksen peruutus ja palautus on ilmaista. Asiakkaan tulee olla palautuksesta yhteydessä sähköpostitse asiakaspalveluun info@hillahelsinki.fi ennen tuotteen palauttamista.

6.2 Palautus

Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia ja alkuperäisissä, myyntikunnossa olevissa pakkauksissaan. Jos tuote on avattu, raukeaa palautusoikeus.

Palautuksessa tulee käyttää mielellään alkuperäispakkausta, jossa tuotteet saapuivat.

Palautusasiakirjojen ja postin/kuljetusliikkeen kuittikopion sekä seurantanumeron säilyttäminen on asiakkaan vastuulla.

Palautetun tuotteen arvo hyvitetään kun tuote on saapunut takaisin Hilla Helsinki:n varastoon. Jos kyseessä on viallinen tuote tai muu Hilla Helsinki:n virheestä johtuva palautus/vaihto, tulee asiakkaan reklamoida tuotteesta ks. kohta 7. Reklamaatio.

6.3 Tilauksen noutamatta jättäminen

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama kuin ilmainen peruutus/palautus. Noutamattomasta paketista, jonka kuljetusliike palauttaa Hilla Helsinki:n varastolle, peritään 15 euron palautus-/käsittelykulut.

5.4 Palautustavat (ks.palautusohjeet):

5.4.1. Postitse

Asiakaspalautus: 646690
Hilla Helsinki Oy
Hietalahdenkatu 4
00180 Helsinki

5.4.2. Yrjönkadun myymälä

Hilla Helsinki Day Spa & Shop
Yrjönkatu 11
00120 Helsinki

5.4.3. Postnord

7. REKLAMAATIO

7.1. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on virheellinen tai kuljetuksessa vahingoittunut, tulee asiakkaan ilmoittaa ensi tilassa virheestä Hilla Helsinki:lle sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@hillahelsinki.fi tai puhelimitse 045 132 0883. Sähköpostiin liitetään kuva virheellisestä/vioittuneesta tilauksesta.

7.2. Tuotteen virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla vanhan tilalle uusi virheetön tuote. Jos tämä ei ole mahdollista, voi kysymyksen tulla hinnan alennus tai kaupan purku.

7.3. Mikäli kyseessä on viallisesta tuotteesta tai muu Hilla Helsinki:n virheestä johtuva palautus/vaihto, ei asiakkaalle koidu toimenpiteestä ylimääräisiä kuluja.

8. YLIVOIMAINEN ESTE (Force majeure)

8.1. Hilla Helsinki ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Hilla Helsinki:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten luonnonmullistuksesta, vienti- ja tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, työselkkauksesta, sodasta, pandemiasta tai muusta vastaavasta Hilla Helsingin tai sen alihankkijoiden toimintaa vaikeuttavasta tai toiminnan estävästä tekijästä johtuen.

9. RIITOJEN RATKAISU

9.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Lataa...